۵.بررسی نمره کیفیت کیوردها یا Quality Score

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین هزینه کلیک های گوگل ادز، امتیاز کیفی کلیدواژه‌هاست که گوگل پس از فعال‌سازی تبلیغات به آنها می دهد. این امتیاز از۱ تا ۱۰ متغییر است و هرچقدر کیوردها ارتباط بیشتری با صفحه فرود داشته باشند نمره کیفیت کیوردها به ۱۰ نزدیکتر خواهد بود.

نکته: با توجه به ارتباط مستقیم نمره کیفیت و هزینه کلیک ها، تا حد امکان این موضوع را بررسی و تغییرات لازم را انجام دهید.

۶.بررسی عملکرد کلمات کلیدی

توصیه می شود به طور مداوم عملکرد کیوردها را زیرنظر داشته باشید. کلیدواژه هایی با هزینه بالا و نرخ تبدیل پایین را متوقف و کلیدواژه های دیگری را، جایگزین آنها کنید.

۷.استفاده از انطباق های مختلف برای کی‌وردها

گوگل ادز برای نمایش کیوردها حالت‌های مختلفی را در نظر گرفته است که با توجه به میزان رقابت و هدفمندی تبلیغات، می توان از آنها استفاده کرد. در صورتی که احتمال دریافت کلیک های نامرتبط تبلیغات بالا باشد تا جایی که امکان دارد از حالت‌های Pharse و Exact استفاده کنید.


هاستینگ

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

این روزها که می گذرد... یادداشت‌های دایره مینا Anjanette چاپ و بسته بندی ماهنشان مـــنِ نـــیـــمــو STS شرکت بین المللی پیمانکاری عمرانی سهند تبریز اذکار مستجاب مِشـــــکوة اخبار وردپرس